Langagerskolens storkøkken

Vi har et ambitiøst storkøkken, som målrettet går efter at tilbyde eleverne et lækkert, økologisk, ernæringsrigtigt og spændende måltid hver dag.

Her er der fokus på smag, anretning og variation. Vi ønsker at skabe mad, der sætter fantasien i spil og samtidig udfordrer børnene til at prøve nye, spændende smage og sammensætninger.

Menuen skifter hver anden uge og kan findes på Aula.

I er meget velkomne til at følge os på Instagram @langagerskolen, hvor vi løbende opdaterer med stemningsbilleder af den mad, vi serverer.

Kok og køkkenleder hedder Mikkel og kan kontaktes på: 51 53 16 24 eller mail: mikos@aarhus.dk

Link til smiley

Langagerskolens storkøkken har det økologiske spisemærke i sølv, som viser, at andelen af indkøbte økologiske føde- og drikkevarer ligger på 60–90 %.

Sidst opdateret: 22. november 2023