Mød konsulenterne

• Pædagogisk vejleder
    • Kandidat i pædagogisk psykologi
    • Autoriseret fysioterapeut
    • Jeg løser primært interne opgaver vedr. sparring, vejledning og rådgivning til personale og forældre samt supervision til pædagogisk personale. Jeg udfører sensoriske profiler og vejleder i forståelse af sansebearbejdning og hvordan indsatser kan tilrettelægges ud fra barnets sensoriske profil. Derudover understøtter og faciliterer jeg legende og erfaringsbaserede læringsmiljøer på skolen.
    • Jeg har tidligere været ansat ind i CollaboLearn projektet her på skolen, som har udviklet legende og erfaringsbaserede læringsmiljøer for børn med autisme og ADHD. Jeg er derfor meget optaget af, hvordan vi kan styrke adgangen til sociale fællesskaber for børn med autisme og ADHD ved at skabe læringsmiljøer, som alle børn kan deltage i ud fra deres individuelle forudsætninger.
    • Samtidig er jeg meget optaget af den enkeltes unikke sansebearbejdning og hvordan denne påvirker måden vi er i verden på og vores forudsætninger for at indgå i social interaktion og forskellige læringsmiljøer. Jeg arbejder derfor ud fra en helhedsforståelse af, at det fysiologiske, psykologiske og sociale er uløseligt forbundet med hinanden.
    • Som pædagogisk vejleder er det vigtigt for mig at skabe et ligeværdigt samarbejde med barnet, dets forældre og pædagogisk personale, hvor vi gennem samskabelse og medinddragelse kan skabe de optimale rammer og betingelser for barnets udvikling og trivsel.

E-mail: ststl@aarhus.dk

Sidst opdateret: 20. december 2023