Café-aftener

Skolebestyrelsen holder en pause i tilbuddet om café-aftener.

Café-aftener kan enten handle om et tema eller de kan være helt åbne netværksaftener. De er ment som et tilbud til forældre til børn på Langagerskolen, hvor man kan komme og høre om emner, der knytter sig til ASF, ADHD eller det at være forælder til et barn med særlige behov.

Det kan også ses som en mulighed for at mødes med forældre, som befinder sig i en livssituation lig ens egen. Det er jo ikke altid, at familie og venner helt forstår, hvad det vil sige at være forældre til et barn med ASF eller ADHD - men det gør andre forældre med et barn på Langagerskolen.

Kom og vær med - det er hyggelige og lærerige aftener, som er helt gratis! Forældre med børn på Langagerskolen vil løbende modtage information om arrangementerne.

Så støt op om vores tilbud - det er til for dig!

Skolebestyrelsen vil gerne have forslag til emner der kunne være af interesse for jer.
    Kontakt skolen på langagerskolen@mbu.aarhus.dk eller tlf. 86 28 73 55.